Światowy dzień poczty

Pomimo dominacji internetu tradycyjna poczta wciąż ma się całkiem dobrze.

Informacje docierające do klienta w formie wydrukowanej, zawierające spersonalizowane treści, pozwalają budować pozytywne relacje  i są uważane za bardziej prestiżowe i wiarygodne.

Direct Mailing
Direct mailing jest jedną z form reklamy bezpośredniej. Najczęściej przybiera formę papierowej przesyłki, którą dostarcza się do skrzynki pocztowej potencjalnego adresata.
Korespondencja ta z reguły obejmuje list w różnej postaci, zawierający w swej treści spersonalizowany komunikat i obraz.
Direct mailing oprócz klasycznego listu możne przybierać różne przestrzenne formy, interaktywne elementy czy okienka, perforacje, etykiety, których zadaniem jest skupianie uwagi odbiorcy i wzrost zapamiętywalności produktu i usługi.
Można także znaleźć różnego rodzaju materiały promocyjne, takie jakie jak broszury, katalogi, próbki produktów czy bardziej kreatywne formy (np. kartki 3D i zaproszenia).
W kampanii mailingowej zastosowanie znajduje także selfmailer, czyli list i koperta połączone w jednym arkuszu papieru.
Kampanie mailingowe są stosowane przez firmy, którym zależy na stworzeniu spójnego, silnego wizerunku. Direct mailing znajduje zastosowanie w różnych branżach, np. beauty, gdy chcemy dołączyć do przesyłek próbki produktów, czy e-commerce gdy ofiarujemy kody zniżkowe dla naszych stałych klientów.
Tradycyjne kampanie mailingowe stanowią dopełnienie marketingu internetowego.
  Nie zapominaj o tej formie promocji.
W marketingu bezpośrednim drzemie ogromna moc. Wykorzystaj ją – np. do zwiększenia sprzedaży.
W naszej ofercie posiadamy odpowiednie urządzenia na wszystkie etapy prowadzenia kampanii.
Dla każdego, kto chce rozpocząć zarządzanie własną kampanią direct mailing , aż po większe drukarnie, które chcą usprawnić operacje drukowania materiałów reklamowych i faktur.
Jeśli chcesz porozmawiać z nami na temat wymagań dotyczących druku produkcyjnego, zadzwoń do nas już dziś pod numer
+48 512-526-558 lub wyślij e-mail na adres info@digicom.com.pl
od małych
do dużych systemów